LoVe!!

LoVe!!
be my vochelle... the special hazelnut!!sayang..pimpinlah tanganku menuju ke istana cinta kita..ku ingin tenang dan damai dalam istana kasih sayang kita..kan ku hiaskan istana ini dengan kesetiaan dan kebahagiaan buatmu..sayang.. ku amat mencintaimu..ku ingin selalu disampingmu..disisimu.

13.8.11

1st berbuka d rumah!

hahahaha... teruk kan....
mggu kedua bru nk berbuka d rumah....
hey jgn kate ak x balik umh la 1st week puasa...
suke aty ak la nk wat statement cmtu....
balik ari khamis then dtg airi jumaat....
hehehe.
kejap???
haah..
memang kejap...
tp xper la...
aku puas hati..
dapat mkn yg my mum masak...
dah boring der dengan lauk uitm...
lau x ayam pedas, ayam percik, xpun nasi krabu....
mmg la ad choice lain tp ak x mkn sgt....
nasi kukus in case aku dah boring sgt mkn yg len...
nasi2 lain pun aku lebih suka mkn if tu yg family2 aku msak...
and gulai n kari yg my mum masak only yg ak akan makan sepuasnya....
hahaha....
terukkan aku ni??
aku suka makan ayam pedas pun sb tu fevret aku....
alamak...
dah telan air liur dh ni...
ok2...
nk story kisah sepanjang balik umah last day....
petang khamis sampai umah..
sampai jer my mum gtau abah n adik x sihat.....






my adik syg 



adik demam n abah sakit kaki....
krem cmtu la....
biler adik dah demam kompem xder mknn dr bazar kt umah ak...
sb adik yg tukang beli....
huh??
ak?? 
oh... x....
kalau nk suh ak g bazar kok lanas tu simpang malaikat 44 la yer...
xkan pergi tanpa adik or saper2..
bazar kt keterh pun ak xteruja sgt nk jejak..
stakat ni kaki ni belom masok bazar....
hahaha...
so petang tuntolong2 umi masak apa yg patot..
hahaha...
kembali masak ikan bawal masak kicap...
hik3....
n paling best 1st time wat kuah murtabak...
sebb kuah yg beli 2 jatuh then pecah..
so berjaya la aku wat bnda alah tu...
esoknya keje tdo n main game jer....
then bangun tdo sebab umi kejut...
wajdi datang umah dengan ayahnya..
wajdi 2 anak jiran ak...
kre rapat la ngan famly aku.. comel la budak ni senyom....
jom tatap wajdi....





cute la budak ni.... 
then petangnyer balik UiTM bersama bekal2 yg umi masak.. hehehehe

No comments:

Post a Comment