LoVe!!

LoVe!!
be my vochelle... the special hazelnut!!sayang..pimpinlah tanganku menuju ke istana cinta kita..ku ingin tenang dan damai dalam istana kasih sayang kita..kan ku hiaskan istana ini dengan kesetiaan dan kebahagiaan buatmu..sayang.. ku amat mencintaimu..ku ingin selalu disampingmu..disisimu.

21.1.11

MoGa DiRiMu TeRc!pTa uTk ku....

awak.... 
saya sayangkan awak....
nak jadi yang terbaik buat awak...
kakak kepada adik-adik awak...
adik kepada kakak awak...
menantu kepada mak ayah awak....
princess awak.. 
yang temani susah dan senang awak...
ibu kepada anak-anak awak...
nurse kepada awak dan anak-anak awak....
chef untuk awak dan anak awak...
saya janji saya nak jadi sebaik-sebaik ciptaan tuhan...
walau saya tau semua orang akan lakukan kesilapan..
nobody perfect in the world...


ingat yer sayang.....
sekali saya cuba hadir dalam idup awak, 
selamanya diri awak dalam hati saya....

 
*cinta kelantan + selangor*

No comments:

Post a Comment